Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

17.04.2015

Nowenna Pompejańska.... Magdalena.


 
Szczęść Boże

Moi Drodzy,  proszę przekażcie te informacje innym Współmodlącym

  Kochani, również chcę Was zachęcić do odmawiania Nowenny Pompejańskiej - modlitwy różańcowej, coraz bardziej słynnej dzięki wielu otrzymanym łaskom i cudom dziejącym się w wyniku jej odmawiania. O niezwykłych wydarzeniach, których nie sposób wyjaśnić rozumowo, możecie poczytać w świadectwach zamieszczonych na stronie poświęconej Nowennie (pierwszy link poniżej). Sama doświadczyłam i cudu uzdrowienia najbliższej osoby z nowotworu złośliwego i zostałam dosłownie obsypana licznymi łaskami, o które nie prosiłam. Nie będzie w tym odrobiny przesady, jeśli napiszę, że Nowenna Pompejańska odmieniła moje życie, nie tylko duchowe, ale również codzienne. Za nią przyszły kolejne ważne modlitwy. Zawikłane sprawy zaczynają się same rozwiązywać, niszczące relacje z ludźmi zastępowane są wartościowymi, choć czasami odbywa się to w bolesny sposób, ale konieczny, jak przekonuję się za każdym razem. 

  Nowenna składa się z trzech nowenn błagalnych - odmawianych przez pierwszych 27 dni i trzech dziękczynnych odmawianych przez następnych 27 dni. Do modlitwy różańcowej dodaje się elementy:
 
1. Po modlitwach początkowych wymawiamy intencję i słowa: "Ten różaniec odmawiam na Twoją cześć, Królowo Różańca Świętego". Ważne, by była to jedna intencja i jasno sformułowana.
2. Następnie po każdej części różańca odmawiamy modlitwę błagalną do 27 dnia i modlitwę dziękczynną od 28 do 54 dnia. 
3. Po każdej z nich mówimy trzykrotnie: „Królowo Różańca Świętego, módl się za nami!”
4. Najważniejsze: Nowennę odmawia się codziennie, bez jej przerywania, tzn. codziennie 3 lub 4 części różańca. Część Światła niej jest wymagana. 

W serwisie poświęconym Nowennie znajdziecie pozostałe informacje:



   Ja jeszcze na zakończenie każdej tajemnicy dodaję tzw. modlitwę fatimską: "O Mój Jezu, przebacz nam nasze grzechy, zachowaj nas od ognia piekielnego i dopomóż szczególnie tym, które najbardziej potrzebują Twojego Miłosierdzia."

  Oraz akt strzelisty do Niepokalanej: "O Maryjo bez grzechu pierworodnego poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy, i za wszystkimi, którzy się do Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła świętego i poleconymi Tobie." 

         Zostańcie z Panem Bogiem

                                                                      Współmodląca
                                                                           Magdalena

2 komentarze:

  1. Dorota - wspolmodlaca17 kwietnia 2015 09:33

    Piekna ,choc troche trudna modlitwa,ale daje naprawde duzo.Jesli nawet nie wymodlimy laski o ktora prosimy to dostaniemy wiele innych ktore sa nam potrzebne.Maryja spelnia swoje obietnice wedlug Woli Pana. Ja odmawiam w tej chwili 4 NP i polecam ja wszystkim. Nawet jesli myslicie zenie dacie rady,nieznajdziecie czasu na modlitwe ,bo to przeciez 3 Rozance dziennie, to Maryja tak pokieruje waszymi sprawami, ze czas na modlitwe sie zawsze znajdzie. Sorobujcie, kto raz sprobuje zateskni za ta modlitwa. Zawsze sie do niej wraca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zachęcam do odmawiania Nowenny Pompejańskiej i również mogę powiedzieć, że Maryja przez tą modlitwę przemieniła moje życie. Przyprowadziła i nadal prowadzi mnie do Jezusa. Od 2,5 roku nie rozstaję się już z różańcem. Maryja wyprosiła łaskę uzdrowienia dla mojego brata, mój tato też odzyskuje zdrowie i obdarzyła nas wieloma łaskami. Polecam również mszę św o uzdrowienie i uwolnienie w Przeprośnej Górce k. Częstochowy. Jezus naprawdę żyje i dokonuje takich samych cudów jak 2000 lat temu. Więcej można przeczytać na stronie mimj.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.