Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

16.03.2015

Pragnienie mojej duszy.


  Ciebie pragnie dusza moja.
Panie. Boże mój, Ciebie pragnę i potrzebuję.
  Męskim, nie egzaltowanym pragnieniem.
Pragnieniem Wiary z wyboru.
Wyboru Ciebie z Twojej Łaski i z mojej woli.
Z tych dotknięć Twoich, które poskładałem sobie w całym swoim życiu,
jakoś próbuję się starać....

  Widzę swoją marność, słabość.
Ale Kocham Cię Boże.
   Proszę pozwól mi trwać zawsze na Twojej drodze.
Coraz bardziej dostrzegać  Twoje zsyłane dobro… w moich myślach, słowach, czynach... w Tych Osobach, których stawiasz na drodze mojego życia.

  Obym je podejmował dla Ciebie, dla najbliższych, w relacjach Przyjaźni, które mi dałeś, tam, gdzie mnie posyłasz, czy poślesz, wśród tych, którzy potrzebują Ciebie, we mnie.
  
    Bądź ze mną Boże i działaj przeze mnie tak, żebym był dla innych tylko dobrem.
   
                                                                          Sławek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.