Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

20.01.2022

Z Maryją ku jedności Chrześcijan.


      Przeżywamy Tydzień Modlitw o Jedność Chrześcijan.
    Rozbicie chrześcijan, to antyświadectwo dla niewierzących i osób z innych religii, a dla bardziej wrażliwych, zapewne i zgorszenie.
    To również ból Jezusa, który pragnął i modlił się o jedność przyszłego kościoła.
    To, w sumie... lekceważenie Pana Boga... do którego przecież wszyscy Chrześcijanie wołają.
    Oby nie było kiedyś tak, że Pan Bóg w pierwszym pytaniu zapyta nas, Chrześcijan, o jedność ...
    Bo, czy wypełniamy to, o co Jezus się modlił?

      "Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie; 21 aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili w Nas jedno, by świat uwierzył, że Ty Mnie posłałeś. 22 I także chwałę, którą Mi dałeś, przekazałem im, aby stanowili jedno, tak jak My jedno [stanowimy]. 23 Ja w nich, a Ty we Mnie! Oby się tak zespolili w jedno, aby świat poznał, żeś Ty Mnie posłał i że Ty ich umiłowałeś, tak jak Mnie umiłowałeś."

    J, 17-23


            Módlmy się o jedność Chrześcijan, słowami św. Jana Pawła II

      "Maryjo,która jesteś pierwszą służebnicą jedności Chrystusowego Ciała
    ukształtowanego pod Twoim macierzyńskim sercem, pomóż nam.
    Pomóż nam, pomóż wszystkim wiernym, którzy tak boleśnie odczuwają
    dramat dziejowych podziałów chrześcijaństwa, odnajdywać wytrwale drogę
    do jedności Ciała Chrystusa poprzez bezwzględną wierność Duchowi Prawdy
    i Miłości, który został im dany za cenę Krzyża i Śmierci Twojego Syna. Amen.

    Inne modlitwy o jedność:                                    

    http://rycerstwobielsko.pl/modlitwy-sw-jana-pawla-ii-o-jednosc-chrzescijan/

                                                                   Sławek


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.