Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

27.01.2018

Znacznie więcej


   Mówcie, rozmyślajcie o Bożym Miłosierdziu...
Mówcie całemu światu o Bożym Miłosierdziu.
Ono jest, choć czasem niewidoczne.
Gdy patrzymy sercem, widzimy znacznie więcej. 
Bóg Swego Miłosierdzia nie skąpi nikomu!
Otwórzcie się więc na Jego łaskę,
bo prosząc otrzymujecie,
a dając zyskujecie. 

Rozmyślajcie ze mną o Miłosierdziu Pana.
W chwili próby i doświadczenia,
zwracajcie się do Boskiego Trybunału Miłości.
On wszystkiemu zaradzi.
On każdego dobrą drogą prowadzi,
dla Niego wszystko warto utracić;
by zyskać jeszcze więcej.
                                                  Michał Sz

1 komentarz:

  1. Panie oddaje Ci moje troski i zamartwienia.
    Tobie powierzam tych, których kocham,
    Tobie oddaje tych, których się lękam,
    Tobie ufam więc oddaje Ci tych, których los nie jest mi obojętny.
    Zatroszcz się o moją rodzinę.
    Oddaje Ci całą siebie, weź moje słabości, moje troski i marzenia.
    Twoje Miłosierdzie nie ma granic.

    Pozwól mi pić z Twego źródła, pozwól mi być lepszym człowiekiem.

    Bożenka pz

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.