Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

16.01.2018

Spraw, abym myślał o Tobie...

Proszę Cię, Panie
Spraw, Panie, abym myślał o Tobie zawsze 
i nieustannie Cię wielbił za cuda Twoje i łaski. 
Być bliżej Ciebie chcę, Boże mój...
Nie tylko w udrękach, lecz także w radościach 
nie tylko w samotności, lecz także w tłumie 
nie tylko w dostatku, lecz także w nędzy.
Być bliżej Ciebie chcę, zawsze 
wszędzie i o każdej porze. 
Naucz mnie kochać Cię
 
tak jak kochali Ciebie moi święci Patronowie;
Siostra Faustyna, Ojciec Pio, święta Rita, święty Charbel 
i ci, których orędownictwa u Ciebie wzywam. 
Przemień mnie w Siebie 
bo Ty wszystko możesz. 
Jezu, ufam Tobie 
Jezu, kocham Ciebie 
Jezu, prowadź mnie 
Jezu, przygarnij mnie. 
                                 Michał Sz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.