Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

29.09.2014

Chwal, duszo moja, Pana. Śpiew Elżbiety


 Będę chwalił Pana do końca swego życia, będę śpiewał mojemu Bogu, dopóki istnieję.
 
   Wołam do mojej duszy ;), by Cię Panie mój chwaliła ;)... od rana wołam chociaż nie wiem co dzień przyniesie ... dlaczego tak...   
   Jak mam tak wołać, skoro tyle nie załatwianych spraw, tyle trudności i obaw,   o to, czy podołam obowiązkom ..., których wciąż przybywa... Boże mój i Królu ... jeśli jesteś nim, jeśli wszystko zależy od Ciebie to cóż znaczą myśli, które mącą ...
    Wypal je we mnie i zajmij ich miejsce ... 

O duszo moja bądź posłuszna... nie rozumiesz ? Rzucam cię w Jego ramiona ... Zgódź się, bądź jak glina w ręku Garncarza, niech dzisiaj kształtuje cię na nowo ... niech twój opór wypali ... Duszo moja ... przecież moją jesteś tylko w Nim ... 
    Taki jest mój śpiew dzisiejszego ranka ;) ... o Panie spraw, bym cały dzień tak przeżyła ;)... ku Tobie i dla Ciebie... :):):)

   Elżbieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.