Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

21.04.2014

Kocham Cię Jezu.



  Ty pierwszy mnie ukochałeś i dlatego żyję….
Ukochałeś mnie tak bardzo, że żył będę.

 Dlatego: Twoja Męka, Śmierć i Zmartwychwstanie.

Dziękuję w małości mojej.
Dziękuję, że to dla mnie....
 
 Gdzieś w wizjach bywało, że krople krwi z ran Twoich nie upadały na ziemię, ale były zbierane do kielicha.
Chciałbym, żeby nigdy nie były to krople, przeze mnie utoczone.
Nadto chciałbym trzymać ten kielich.

 Panie Jezu Twój jestem teraz i przy śmierci.
Proszę naucz mnie odpowiadać miłością na Twoją Miłość.
 Zawsze.

Z Tobą potrafię.  
Mogę.

  Sławek +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.