Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

21.03.2016

Droga Krzyżowa Modlitwy Wstawienniczej Stacja IX ( Grażyna Anna )


  
 Stacja IX   Trzeci upadek pod ciężarem krzyża

   Kłaniamy Ci się Panie Jezu Chryste i błogosławimy Ciebie.  Żeś przez krzyż i mękę swoją świat odkupić raczył.

   W Wielkim Poście chętnie biorę udział w nabożeństwie Drogi Krzyżowej - zawsze dłużej rozważam stację 9-tą, Trzeci Upadek....  Mnie, tak po ludzku, nie chciałoby się już podnosić - proszę, dobijcie mnie tu, na miejscu, już pokazałem, ile mogę wycierpieć dla człowieka, było krwawo, długo, prawdziwie, już dałem "show".

   Jakże Pan Jezus musiał kochać nas, maluczkich, jakże musiał być posłusznym woli swego Ojca, skoro wszystko wypełnić miało się tak, jak powiedział Bóg. Dotrwał, doszedł do miejsca kaźni i WYKONAŁO SIĘ.
  Dlatego nie będę już narzekać, biadolić, że oto kolejny raz doświadcza mnie życie, tylko spojrzę na ten zbawienny Krzyż i z pełną ufnością powstanę kolejny raz, aby moje życie mogło się spełniać w Bożej pokorze - tylko Ojciec wie, co dobre dla Jego dziecka.....

   Któryś za nas cierpiał rany Jezu Chryste zmiłuj się nad nami.
                                                     
                                                     Grażyna Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.