Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

18.01.2016

Tydzień Modlitw o Jedność Chrześcijan 2016r

 
  „Wezwani, by ogłaszać wielkie dzieła Pana” (por. 1 P. 2,9)
  Prośmy z Panem Jezusem Boga Ojca Wszechmogącego o Łaskę jedności Chrześcijan.  Abyśmy mogli w pełni wykorzystać Dar Wiary i tak, jak głosi hasło obecnego Tygodnia Modlitw o Jedność Chrześcijan, głosili wielkie działa Pana.
Głosili tak, jak by chciał i jak modlił się Pan Jezus, a nie każdy po swojemu.
  
 „Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie;   aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili w Nas jedno, aby świat uwierzył, żeś Ty Mnie posłał.   I także chwałę, którą Mi dałeś, przekazałem im, aby stanowili jedno, tak jak My jedno stanowimy.   Ja w nich, a Ty we Mnie! Oby się tak zespolili w jedno, aby świat poznał, żeś Ty Mnie posłał i żeś Ty ich umiłował tak, jak Mnie umiłowałeś”.   J.17.20-23

 Święty Paweł upomina nas..

  A przeto upominam was, bracia, w imię Pana naszego Jezusa Chrystusa, abyście byli zgodni, i by nie było wśród was rozłamów; byście byli jednego ducha i jednej myśli. 1.Kor.1.10

  Prosimy Panie Boże, aby za Łaską Twoją i z Miłości ku Tobie nastała jedna owczarnia i jeden Pasterz.
Duchu Święty, prosimy, ześlij nam swoje Światło.

                                                       Sławek i Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.