Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

6.06.2015

Panie, przychodzę do Ciebie


  Całym sercem pełnym żalu, przepraszam Cię Panie Boże,
za swoje grzechy, za grzechy moich Bliskich, Przodków i Świata całego.
Boże zmiłuj się nad nami!

  Przepraszamy Cię Panie Jezu za to,
że nie kochaliśmy Cię z całego serca.
Przepraszamy Cię za to,
że nie byłeś na pierwszym miejscu.
Wszyscy i wszystko było od Ciebie najważniejsze
i w ogóle nie obchodziło nas Twoje zdanie,
robiliśmy zawsze to co sami uważaliśmy.
Wybacz Panie Jezu!

Ojcze Przedwieczny, ofiaruję Ci Najświętsze Serce Jezusa,
z całą Jego miłością, ze wszystkimi Jego cierpieniami i zasługami
na wynagrodzenie za wszystkie grzechy nasze.

Bądź uwielbiony, Boże wszechmogący, w Trójcy Świętej Jedyny!
Uwielbiam Cię Boże za Twoją miłość, która została nam ukazana
w Sercu Twojego Jednorodzonego Syna.
Tobie Chwała i Cześć, i Uwielbienie!
Niech Cię wielbią wszystkie narody!

     Dziękuję Panu za naszą Wspólnotę!


  Kochani, we wczorajszy pierwszy piątek czerwca, trwając przed Najświętszym Sakramentem  ( załączam zdjęcie) łączyłam się z Wami duchowo;
Modląc się, oddając chwałę i cześć... byłam tak bliziutko Jezusa :)
Marysiu, Aniu, Monisiu, Elizo, Andrzeju, Kasiu, Hubercie, Marzenko.... tak, tak i Ty :)
napiszcie proszę dwa słówka do mojego koszalińskiego JEZUSA                                                          
                                                                         Ela B.

Dziękujmy Bogu za Jego miłosierdzie i uwielbiajmy w dziełach, które stworzył:

https://www.youtube.com/watch?v=EQ2E6BNvcBA

5 komentarzy:

  1. Chwalę Ciebie Panie i Uwielbiam....
    Tak, jak mi to się udaje....
    Proszę Cię Jezu, przyjmij to i popraw, żeby było tak, jak Ty byś chciał.
    Sławek

    OdpowiedzUsuń
  2. Me serce ciągnie gdzie mój Bóg ukryty
    Gdzie dzień i noc pozostaje z nami
    Białą Hostią spowity,
    Kieruje całym światem, obcuje z duszami.
    Me serce ciągnie gdzie mój Pan się ukrywa,
    Gdzie Jego miłość wyniszczona,
    Lecz serce me czuje, że tu jest woda żywa
    To mój Bóg żywy, choć kryje Go zasłona. (Dz 1591)
    Uwielbiam Cię Stwórco i Panie, utajony w Najświętszym Sakramencie!
    i ja za Sławkiem sobie śpiewam Chwalę Ciebie Panie i Uwielbiam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo Ci dziękuję, Elu! O Panie Najsłodszy, miej miłosierdzie dla nas i całego świata.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Cię Jezu

    AniaM

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Ci Jezu,że zawsze Jesteś i zawsze Będziesz.Gdyby nie Ty nie byłoby mnie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.