Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

28.10.2013

Skarb

  Zapraszając Boga do swojego życia
chcemy, jak najwięcej czasu spędzać
przy Nim. Modlitwa jest nieodłącznym
elementem w obcowaniu z Bogiem.
Całkiem niedawno odkryłam skarb jaki
Bóg nam zostawił, o czym pisałam
w świadectwie.
Zostawił nam siebie w małej Hostii, wręcz nie pasującej do Jego Wszechmocy i Majestatu. Jednak właśnie w tej Hostii, tak skromnej zostawił nam siebie...

   Ja do kościoła w pobliskim mieście, gdzie odbywa się wieczysta adoracja
mam 5 km. Zastanawiam się, ilu ludzi zastanowi się w tym pędzie, w jakim
żyje, przejeżdżając koło kościoła, że tam jest Pan Jezus.
Jest i czaka na nas.
Ludzie przychodzą. Niektórzy na chwilę inni na dłużej.
Czasami z zakupami, gdzieś przechodząc….
Tak, jak noszą zakupy, nosimy również ciężary naszego życia,
te codzienne troski. Nie tylko odświętnie w niedziele.
Zapewne każda ich chwila jest wyjątkowa.

W miarę możliwości przychodzę do Jezusa przed Przenajświętszy Sakrament.
Czasem ze łzami, czasem z uśmiechem na twarzy.
Czasami nic nie mówię.
Przychodząc tam mam różne ciężary  jednak za każdym razem,
Jezus mnie przytula do swego serca. Wychodząc z kościoła
czuję się silniejsza. Obdarzona mocą mojego Pana.
Mogę śpiewać wtedy, jak w Psalmie 46.

"Bóg naszą ucieczką i mocą,
okazał się niezawodną pomocą w ucisku.
Dlatego nie znamy trwogi, choćby się ziemia zapadła,
choćby góry runęły w samo serce morza."

Adoracja jak sama nazwa wskazuje na uwielbienie, adorowanie.
Łatwiej oczywiście nam prosić, jednak chwalmy Pana i uwielbiajmy Go tak,
jak potrafimy, byle była to modlitwa płynąca  z serca, wsłuchujmy się
w Jego słowa i wpatrujmy w najpiękniejsze oblicze pełne Miłości i pokory.
Wsłuchujmy się co Bóg chce nam powiedzieć w tej ciszy.
Niech Bóg przemienia nasze serca, aby wypełniały Jego wolę.


Z Panem Bogiem

Renata

2 komentarze:

  1. Kiedyś mi ktoś powiedział. Chcę iść przed Najświętszy Sakrament. Nie będę nic mówić. Chce po prostu być z Jezusem. Żeby nie był sam.

    U nas w środę i czwartek będzie 40 godzinne Nabożeństwo.
    Ja też się postaram, żeby Jezus nie był sam, chociaż może nie będzie.
    Może też będę tylko trwał przed Nim.
    Może czasem za dużo tych słów.

    Sławek

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem na Adoracji i starałem się trwać przed Jezusem.
    Chyba było Mu jednak smutno.

    Sławek

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.