Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

12.06.2016

Daruj mi, Panie, winę mego grzechu.



  "Szczęśliwy człowiek, któremu odpuszczona została nieprawość,
a jego grzech zapomniany"....


  „Dawid rzekł do Natana:  Zgrzeszyłem wobec Pana . Natan odrzekł Dawidowi:  Pan odpuszcza ci też twój grzech, nie umrzesz."

  "Grzech wyznałem Tobie
i nie ukryłem mej winy.
Rzekłem:  Wyznaję mą nieprawość Panu,
a Ty darowałeś niegodziwość mego grzechu."

   "Wszedłem do twego domu, a nie podałeś Mi wody do nóg; ona zaś łzami oblała Mi stopy i swymi włosami je otarła. Nie dałeś Mi pocałunku; a ona, odkąd wszedłem, nie przestaje całować nóg moich. Głowy nie namaściłeś Mi oliwą; ona zaś olejkiem namaściła moje nogi. Dlatego powiadam ci: Odpuszczone są jej liczne grzechy, ponieważ bardzo umiłowała. A ten, komu mało się odpuszcza, mało miłuje.
Do niej zaś rzekł:  Twoje grzechy są odpuszczone...
  Twoja wiara cię ocaliła, idź w pokoju."


 Były to cytaty z dzisiejszej Liturgii Słowa...

 Uwierzyć, ukochać i z pokorą wyznać swój grzech: w Rachunku sumienia, w Sakramencie Pokuty, czy też, jakby ekspiacyjnie życiem swoim.

  Stanąć w prawdzie przed samym sobą, przed Panem Bogiem… 
Przyjść po Łaskę odpuszczenia grzechów, która przywróci nam chrześcijańską radość i nadzieję, a wtedy w zasadzie pewność zbawienia.

   W czytaniach dzisiejszej Liturgii Słowa, taką postawę zajął po ciężkich grzechach Dawid i kobieta uznawana za cudzołożną, a która TAK umiłowała… 
Grzechy zostały im odpuszczone.

   Z wiarą i przez wiarę w Jezusa Chrystusa idźmy po usprawiedliwienie.
To jedyna droga do zbawienia.
Nie z samych siebie, żeby się ktoś nie chlubił i nie z wypełniania Prawa, bo doskonale go nie wypełnimy...

   Panie Boże, grzeszyłem, grzeszę i niestety…. będę grzeszył… Chociaż nie chcę!
Proszę bądź miłościw mnie grzesznemu.
Kocham Ciebie Panie Boże mój.

                                                         Sławek +

 Liturgię Słowa z dzisiejszej niedzieli znajdziemy pod linkiem: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.