Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

4.04.2019

Gorzkie Żale. Rozważania Ani. Cz 1


  Część I

  Panie Jezu, tak bardzo mnie kochasz, że jesteś w stanie za mnie umrzeć.
Wymaga tego Boska sprawiedliwość.

  Tyle zła, tyle mojej niegodziwości, egoizmu, braku wiary… to wszystko chcesz wziąć na siebie i prosić Ojca Niebieskiego o Miłosierdzie.

  Przepraszam Cię Jezu za ból, który zadaję Twojemu sercu, ból zadany moimi grzechami oddanymi Tobie, ale też i tymi, które cały czas są we mnie.

  Czy dlatego tak cierpiałeś w Ogrójcu, bo wiedziałeś, że wielu ludzi odrzuci dar Twojej miłości, męki i śmierci krzyżowej?

  Czy ja nie jestem jedną z nich, pielęgnując w sobie grzechy, których nie chcę oddać w Sakramencie Pokuty i Pojednania?

  Czy to nie ja obiecując poprawę i nie walcząc o wyzwolenie z grzechu zdradzam Jezusa pocałunkiem śmierci? Mówię jedno, a swoim postępowaniem skazuję Go na mękę…

  Czy spoglądając na umęczone i znieważone ciało Boskiego Syna zdaję sobie sprawę, że to sprawił mój grzech? Czy po tym, co robię jestem w stanie spojrzeć w świętą twarz?

   Duszo moja, nigdy nie zapominaj jak wielką ofiarę musiał ponieść Jezus, aby wyrwać mnie z objęć Boskiej sprawiedliwości i przytulić do miłosiernego serca.

                                                                            Ania M

 https://www.youtube.com/watch?v=T6S4Nn5YpSM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.