Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

29.09.2018

29 września - Święto Archaniołów: Michała, Gabriela i Rafała.

   Dzisiaj - 29 września - przypada Święto Archaniołów: Michała, Gabriela i Rafała.
Dzięki niebywałej Opiece jednego z moich Patronów - Świętego Michała Archanioła jest to szczególny dzień (obok innych świąt kościelnych, rodzinnych), na który trudno mi się doczekać...
I mam marzenie, by stał się również takim Świętem dla innych.
  Zawsze kiedy mogę, zachęcam do wzywania pomocy Świętego Michała Archanioła - potężnego Opiekuna człowieka i Kościoła, w walce z wszelkimi przejawami zła, grzechu, pokus, własnych słabości.
  Dziś chcę Was wszystkich, szczególnie Nowe Osoby modlące się od pewnego czasu z nami, oraz Gości naszej strony,  zapewnić, że Opieka św. Michała nieustannie i niezmiennie trwa nadal, mimo naszych potknięć. Bardzo chciałbym, by wszyscy mogli Jego Ochrony doświadczyć. Czytając świadectwa i rozmawiając z ludźmi, którzy proszą Go o pomoc, przekonuję się, że nie pozostawia nikogo bez opieki. Tym bardziej chcę, by poznali Tego Archanioła Nowi Współmodlący.

Bardzo polecam świadectwa:



  Wielkim orędownikiem Archanioła Michała był O. Pio, nasz Patron IMW.

  Święty Michał Archanioł, zwany jest Anielskim Księciem, Wodzem Niebieskich Zastępów. Jego imię z języka hebrajskiego Mika'el oznacza "Któż jak Bóg" i zgodnie z tradycją chrześcijańską z tym okrzykiem jako pierwszy stanął w obronie Pana Boga w czasie buntu upadłych aniołów.

  Zwyciężył je, strącił w otchłań piekielną i odtąd stał się pogromcą szatana. Ks. Dawid Pietras przybliża tę tematykę w swoim kazaniu, przedstawiając przyczyny nienawiści szatana i demonów do Świętego Michała Archanioła oraz misję Świętego:
https://www.youtube.com/watch?v=awpBAg2X3JI

  Święty Michał Archanioł - jako najbardziej waleczny, nieustraszony w walce z groźnym przebiegłym wrogiem zdumiewa mnie, łącząc tę waleczność oraz subtelność, wrażliwość i miłość z jaką troszczy się o swoich czcicieli. Przybywa natychmiast z odsieczą każdemu, kto poprosi Go o pomoc, nie tylko swym wyznawcom. W taki sposób kilka lat wstecz zaczęła się moja historia z tym Świętym, nigdy nie opuścił mnie w potrzebie.

  W czasie drugiego objawienia w Grocie Objawień na Gargano (we Włoszech)  św. Michał powiedział biskupowi - św. Wawrzyńcowi: "Ja jestem Archanioł Michał stojący przed obliczem Boga. Grota jest mnie poświęcona; ja jestem jej strażnikiem... Tam, gdzie otwiera się skała, będą przebaczone grzechy ludzkie... Modlitwy, które będziecie tu zanosić do Boga, zostaną wysłuchane".
  Grota, zwana jest Niebiańską Bazyliką, ponieważ to jedyna świątynia nie poświęcona ludzką ręką, ale przez… Świętego – Michała Archanioła właśnie, który podczas kolejnego objawienia powiedział temu samemu duchownemu: "Zaniechaj myśli o poświęceniu groty, ja wybrałem ją na swoją siedzibę i już poświęciłem z moimi aniołami".

  Chciałam Was poinformować i jednocześnie zaproponować przyjęcie Szkaplerza, dzięki niemu otrzymuję wiele łask. Szkaplerz jest "zewnętrznym znakiem powierzenia się św. Michałowi Archaniołowi i przynależności do Rodziny Michalickiej. Celem jego noszenia jest odnowienie czci św. Michała Archanioła. Osoby, które przyjęły szkaplerz mają udział w dobrach duchowych Zgromadzenia św. Michała Archanioła."
  "Celem przyjęcia szkaplerza jest oddawanie czci św. Michałowi Archaniołowi, aby za jego szczególną pomocą uzyskać:
a) wolność, obronę i rozwój Kościoła świętego;
b) łaskę dobrej spowiedzi dla siebie i innych, siłę w walce z nałogami i wadami, obronę przed herezjami, błędami i fałszywymi naukami, ustanie przekleństw, bluźnierstw i zgorszeń oraz nawrócenie wszystkich grzeszników;
c) ducha łagodności i pokory serca oraz wzrost wiary, nadziei i miłości;
d) utwierdzenie Królestwa Bożego w świecie przez potężne orędownictwo Matki Bożej Królowej Aniołów i świętych Aniołów;
e) wybawienie dusz z czyśćca przez modlitwę i uzyskiwanie odpustów;
f) łaskę dobrej i świątobliwej śmierci."


   Gości naszej strony, Współmodlących się w Naszych Różach i w IMW,  zapraszam też na Forum Modlitwy Wstawienniczej, gdzie w dziale poświęconym Róży Różańcowej Świętego Michała Archanioła, znajdziemy więcej materiałów: modlitw, pieśni, filmów ... dotyczących Tego mojego, naszego Obrońcy.
  Dziękując za wspólną modlitwę, dołączam na koniec linki: Koronki Anielskiej oraz z piosenkami poświęconymi Świętemu Archaniołowi Michałowi.                                         
http://dziennikparafialny.pl/2014/ulubione-modlitwy-koronka-anielska/

http://www.grupa-m-a.424.pl/sw-michal-a … archaniele

   Proszę o modlitwę za ks. Marka, br. Andrzeja i wszystkich ze Zgromadzenia Michalitów i Michalitek.
  Oddaję Was w Opiekę Świętemu Michałowi.                                           
                                                                Magda

1 komentarz:

  1. To prawda - ja również "czuję" jak św. Michał Archanioł mnie osłania od złego. Jest też jedną z osób której imienia wzywam przed Spowiedzią św. Wspominam pewien raz gdy miałem rozterki przed Spowiedzią - wezwałem Jego imienia i pomógł mi. Dał mi wtedy potrzebny czas na dodatkowe przemyślenia. Mój spowiednik spóźnił się do konfesjonału jak nigdy przedtem - to wystarczyło do dobrego odprawienia Spowiedzi. Odkąd Pan Bóg sprawił, że przyjąłem Jego szkaplerz, odczuwam świadomość osłony przed złem i jakby jaśniej widzę pewne sytuacje, łatwiej je oceniam pod kątem wiary i przyjęcia w danej sytuacji właściwej postawy. To Boża łaska "podana" przez ręce mojego Patrona św. Michała Archanioła. Dziękuje mu za to z serca.
    Z Panem Bogiem i Maryją. Mariusz B.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.