Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

19.06.2018

Jego słuch nie jest przytępiony...

Mam dzisiaj trochę kiepski dzień - nagle dopadła mnie choroba i tak mocno, że nie wiem gdzie podziały się moje siły fizyczne?....
Rano przeczytałam maila z intencjami z naszej modlitewnej wspólnoty, odmówiłam modlitwę i nawet zażartowałam, że tyle musi wystarczyć. Myśli szukały rozwiązania, jak ulżyć sobie w bólu i to było tematem numer jeden w mojej głowie.
 

  Za trzy godziny, dostałam telefon od męża czy sobie poradzę, bo on musi jechać po silnik dla syna i .... zaczęła się wyliczanka- na pewno będą korki, ciekawe ile to będzie kosztować będę zmęczony i głodny.
Na głos go pobłogosławiłam i dorzuciłam zwyczajowe, będzie dobrze, tylko spokojnie.


Stwierdziłam , że trzeba to szybciutko omodlić, tylko jakim cudem, jak nie mogę się na niczym skupić tylko na tym bólu?
Tak mimochodem, na głos mówię- Jezu, wiem że to drobiazgi dla Ciebie, więc Ty się na tym skup, pomyśl o tej stronie finansowej i jakbyś te korki gdzieś przesunął to byłoby całkiem dobrze, widzisz , że na poematy mnie dzisiaj nie stać....
 

  Za jakiś czas kolejny telefon. Silnik taki jakiego szukaliśmy miesiąc, różnica od poprzedniej ceny to 700 zł a korki? Chyba był dzisiaj dzień bez samochodu i znalazła się nawet mała zaciszna restauracja z szybkim posiłkiem.
 

  Mój ukochany Tatuś wszystko ułożył według mojej listy życzeń!
Ręka Pana nie jest za krótka ani słuch Jego przytępiony! Wystarczyło szczere westchnienie.
Bogu niech będą dzięki!

                                                             Anna G

1 komentarz:

  1. Niech Bòg będzie UWIELBIONY w bòlu Ani, w silniku z ròżnicą 700 zł :) niech dobry Bòg będzie UWIELBIONY  w dniach bez korkòw i smakowitym posiłku... Niech Bòg będzie UWIELBIONY we wszystkich swoich DZIEŁACH. JEMU CHWAŁA i CZEŚĆ i UWIELBIENIE!!!

    Panie Jezu Ty widzisz Anię, poświęciła swòj bòl, na wyliczankę... swojego Męża, zapominając o sobie.
    Jezu, w Twoje ręcę powierzam  Anię G z Jej bòlem, zajmij się Anią, jak najlepszy lekarz.
    ,,Bądź Wola  Twoja, Ty się tym zajmij!"

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.