Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

9.05.2018

Zaufajcie i oddajcie się w opiekę i miłosierdzie Najwyższego

Chciałam się podzielić swoim świadectwem wiary i napisać jak bardzo Pan Bóg jest Miłosierny i dba o nas jeśli tylko Mu zaufamy i oddamy się Jego Boskiej Opatrzności.
Chciałbym powiedzieć tym wszystkim, których spotykają trudności życia, że nic nie zdziałamy sami nie oddając się w Jego opiekę i na nic nasze zmartwione twarze, skołatane serca, nasze bojaźnie i lęki.
Miałam ostatnio ciężką sytuację finansową - mąż nie pracował 2 mce był chory i potrzeba była specjalistyczna opieka medyczna, a brak jego pensji to dla nas duży ubytek w budżecie. Poza tym miałam stłuczkę i musiałam naprawiać auto, ponieść koszty ubezpieczenia OC, które właśnie się skończyło.
  Zaufałam i zawierzyłam Panu swój los i się nie zawiodłam.
On sprawił, że przeżyliśmy ten okres bez większych strat, ani zaciągania długów, co prawda Pan spowodował, że spadła mi "manna z nieba", bo dostałam trochę jedzenia i art, spożywczych, na które nie musiałam wydawać pieniędzy. udało się nam nawet opłacić  na bieżąco raty, ale jeszcze został nam miesiąc i wierzę i mam nadzieję, że Pan Bóg o nas nie zapomni i wesprze i wyprowadzi "ciemnej doliny".
    Kochani. Zaufajcie i oddajcie się w opiekę i miłosierdzie Najwyższego i bądźcie pewni, że Was nie zawiedzie.

                                           Wspómodląca się Anna

2 komentarze:

  1. ...Im bardziej zaufamy Jezusowi, tym więcej zdołamy łask przyjąć od Niego. Pięknie zostało to gdzieś ujęte, że łaski czerpie się naczyniem ufności. Im większe naczynie ufności, tym więcej łask można zaczerpnąć. Taka jest tutaj zależność – bardzo prosta w zrozumieniu a zarazem przeważnie trudna w wykonaniu. A te łaski płyną obficie i nieprzerwanie. Wiele z nich jest przez nas marnowanych z różnych przyczyn - przez lekkomyślność, przez pokusy, przez to, że jesteśmy zwiedzeni przez ojca kłamstwa. Takie łaski po prostu upadają na ziemię i giną bezpowrotnie – są podeptane, Boże dary. Kiedyś będziemy z tego dokładnie rozliczeni. Ileż to w swoim życiu łask sam zmarnowałem – tylko jeden Bóg wie. Jesteśmy jako ludzie słabi. Musimy stale prosić Pana Boga aby umacniał nas na drodze wiary w ufności do Niego, aby stale przymnażał nam wiary –żarliwej wiary, nie tej wiary tzw. letniej. Jeżeli będziemy prawdziwie z serca prosić o tą łaskę to otrzymamy – to Boża obietnica. Inną sprawą jest rozpoznawanie łask spływających na nas. Niektóre z nich są szybko rozpoznawalne a inne wręcz przeciwnie – najważniejsze jednak moim zdaniem jest to, aby wykrzesać z siebie trochę dobrej woli i starać się rozmawiać z Panem Bogiem aby Duch Święty pomógł nam w dobrym rozeznaniu takich czy innych zwrotów sytuacji w naszym życiu. Czasem przecież łaską może być coś zgoła niezbyt przyjemnego. Na przykład dla alkoholika, który przepija wszystkie zarobione pieniądze błogosławieństwem na chwilę obecną może być brak tychże pieniędzy – który on będzie uważał raczej za przekleństwo. Kogoś mogą na przykład zwolnić z dobrej pracy – tylko po to aby zaraz otrzymał jeszcze lepszą dla niego najodpowiedniejszą. Jeżeli będziemy obserwować te zależności w swoim życiu równocześnie współpracując z łaską Bożą to na pewno „poduczymy” się tej umiejętności rozeznawania duchowego w naszym życiu. Pana Jezusa bardzo zasmuca człowiek, który Mu nie ufa. Ooddał za nas życie na drzewie krzyża – umęczony i skatowany wcześniej. On w Ogrodzie przed Męką pocił się Krwią. On – będąc zupełnie niewinnym. Jakże musi płakać z żalu gdy mu nie ufamy, gdy często nawet nie podejmujemy najmniejszej próby zaufania Mu. On cierpi wtedy na nowo. Jezu – wybacz. Jezu obmyj moje życie swoją Przenajświętsza Krwią… JEZU UFAM TOBIE… Naprawdę.
    Z Panem Bogiem i Maryją - M.B

    OdpowiedzUsuń
  2. współmodląca się Anna14 maja 2018 13:20

    Prawda nad prawdami. Mnie również smuci to, że tak wielu nie ma wiary i ufności w Pomoc Bożą, a tak wiele można mieć, być i żyć

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.