Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

28.03.2018

Gorzkie żale. Cz 3.

Część III
   Jezu, jak mocno musisz mnie kochać, jak bezgranicznie musisz wierzyć swojemu Ojcu, że to wszystko ma sens…

  Bo mi nie wystarczy Twoja męka, chcę Twojej śmierci... wiem, że mój grzech zamyka drogę do Boga, którą jesteś Ty.
 Jestem mordercą Miłości.

   A Ty Jezu czekasz, dajesz mi szansę na zbawienie do samego końca... może nie odrzucę swojego krzyża, tylko pomogę Ci go nieść, może nie ukryję się w tłumie tylko przyjdę obetrzeć Ci twarz, może będę przy Twojej Matce, gdy ciężar moich grzechów będzie obalał Cię na ziemię… może… 
Masz cały czas nadzieję...

  Nie mogę patrzeć na Twoje przebite gwoździami ręce i stopy, czuję ból… a Ty nawet wtedy, na krzyżu, modlisz się za mnie do swego Ojca… czekasz do samego końca, abyś mógł na jedno drgnienie mojego serca, żal za całe zło i brak miłości… przytulić mnie do Siebie

  Jezu Chryste przepraszam za mękę, którą zadaję Ci swoimi grzechami, przepraszam za grzechy, które przybijają Cię do krzyża i ranią Twoje serce.
  Duszo moja uwielbiaj swego Pana, tylko On może tak kochać.
Żałuj za swoje grzechy, bo zabijają Miłość... drogę do Zbawienia

  Panie… aż tak mnie kochasz… 
Niech Twoje rany przypominają mi każdego dnia, czym jest prawdziwa Miłość.
                                                        Ania  M +

Módlmy się:  
https://www.youtube.com/watch?v=XaNppEDGyqw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.