Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

26.03.2018

Gorzkie żale. Cz 2


Część II
  Przyjmujesz Jezu każdy mój grzech, każdą ohydę , którą noszę w sercu.

 Stoisz... a ja biję coraz mocniej, szydzę, obdzieram z szat, bawię się Twoim cierpieniem i bólem, bez opamiętania, wiję koronę cierniową z moich nieprawości…. jeszcze to….

  Duszo moja, serce…. kiedy będzie dość…, czy wtedy, gdy zabraknie sił do zadawania bólu Jezusowi?


   Spójrz na swojego Zbawiciela, na upodloną przez ciebie Miłość, spójrz na Jego rany i opamiętaj się….

  Jezu… czy to naprawdę ja? 
Czy mój grzech może, aż tak Ciebie ranić?
To pytanie zadaję sama sobie, choć znam odpowiedź.

  Jezu… Przepraszam.

                                       Ania M
 Módlmy się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.