Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

25.12.2017

Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia

"Oto zwiastuję wam radość wielką, która będzie udziałem całego narodu, dziś w mieście Dawida narodził się wam Zbawiciel, który jest Mesjasz, Pan.(Łk.2,10-11)

        Boże Narodzenie jest wielkim darem dla nas. Bóg stał się człowiekiem, zapłakał ludzkimi łzami, otworzył przed nami swoje serce.
Zapytam siebie:
- czym dla mnie jest święto Bożego Narodzenia?
-czy to tylko choinka i prezenty?
-czy podarunkiem jest dla mnie Jezus, który uczy miłości, podawać sobie ręce, uśmiechać się do innych, przebaczać?
-czy to tylko wspólna kolacja i życzenia, które wyznaczają czas Bożego Narodzenia?
-a może to wewnętrzna przemiana, jaka dokonuje się we mnie, gdy w moje życie wkracza Ten który rodzi się w Betlejemskiej Stajence?

A z Groty Betlejemskiej mogę usłyszeć te słowa: 
 
Narodziłem się nagi, mówi Bóg, abyś ty potrafił wyrzekać się samego siebie.
Narodziłem się ubogi, abyś ty mógł uznać mnie za jedyne bogactwo.


Narodziłem się w stajni, abyś ty nauczył się uświęcić każde miejsce
Narodziłem się bezsilny, abyś ty nigdy mnie się nie lękał
Narodziłem się z miłości, abyś ty nigdy nie zwątpił w moją miłość
Narodziłem się w nocy, abyś ty uwierzył, iż mogę rozjaśnić każdą rzeczywistość spowitą ciemnością
Narodziłem się w ludzkiej postaci mówi Bóg, abyś ty nigdy nie wstydził się być sobą
Narodziłem się jako człowiek, abyś ty mógł stać się Synem Bożym
Narodziłem się prześladowany od początku, abyś ty nauczył się przyjmować wszelkie trudności
Narodziłem się w prostocie, abyś ty szedł prostą drogą
Narodziłem się w twoim ludzkim życiu, mówi Bóg, aby wszystkich ludzi zaprowadzić do domu Ojca. ( Lambert Noben)
     Wpatrując się w leżące w żłobie bezradne Dziecię - Pana nieba i ziemi pragnę odkryć znaczenie tego niezwykłego wydarzenia.
Wraz z Maryją i Józefem oddaję pokłon i hołd Stwórcy świata, który dla mnie stał się człowiekiem. Dziękuję za to niezwykłe Narodzenie, poprzez które Jezus od pierwszych chwil swojego życie na ziemi przyjął na siebie całe moje ubóstwo, nędzę ,nieprawość i to wszystko co mnie przygniata i upokarza.

"Oto nasz Bóg, ten któremu zaufaliśmy, że nas wybawi; oto Pan w którym złożyliśmy naszą ufność, cieszmy się i radujmy z Jego zbawienia"(Iz.25,9)

        Życzę Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia

                                                                   Maria F.

2 komentarze:

  1. Radosnych Swiat Bozego Narodzenia. Aby przy Wigilijnym stole dzielac sie oplatkiem nie zabraklo swiatla i ciepla. Niech zagosci madrosc i zgoda, usmiech i dostatek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzę nam wszystkim. Obyśmy nigdy nie zapomnieli i nie wyparli się naszego Zbawiciela, przychodzącego z niepojętej miłości dla nas na ten świat w zimnej stajence:

    https://youtu.be/NTkkQU52sDE

    https://youtu.be/pDm-myjQgdM

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.