Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

16.09.2017

Moja jest to wina

W nawiązaniu do Księgi proroka Jonasza ( 3,1-10 ) i dzisiejszych czytań 1 Tym 1, 15-17, Łk 6,43-49

Pokutny wór założę
od miasta grzechu ucieknę
do Boga się nawrócę.
Na nic cudze wysiłki
szemrania i uciski.
Przyznałem się przed sobą
do grzechu popełnionego
do zła które ze mnie wyszło.
Teraz to ten czas
powiedzieć Panu - tak
moja jest to wina!

Padam u Twego tronu
Boże mój i Władco.
Z serca skruszonego
błagam o miłosierdzie dla niego...
                                                     Michał Sz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.