Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

4.07.2017

Modlitwa do Krzyża Pańskiego... 1882r


  O krzyżu święty niewymownej miłości Boskiej, złości ludzkiej pamiątko. Pożądanie Jezusa Chrystusa, prac Jego kresie, największej obelgi Zbawiciela i ostatecznej Jego chwały znaku; Ty byłeś boleści łożem baranka przeczystego, Tyś jest ołtarzem, na którym on błogosławiony owoc Panny, niepokalanej, Syna Boga żywego, spełnił ofiarę przenajświętszą dla zbawienia naszego. Krzyżu święty, narzędzie odkupienia świata, jednając niebo z ziemią, i Boga z grzesznikami; Krzyżu najdroższy, u wszystkich narodów opowiadany i czczony; krzyżu chwalebny, który stawiasz nam przed oczy najwyższe miłosierdzie, najobfitszą pokutę, najzupełniejszą cnót wszystkich doskonałość; 

Krzyżu zbawienny, prawdziwy skarbie łask, ucieczko nieszczęśliwych, pociecho strapionych, ratunku wszystkich grzesznych, ufności konających ; krzyżu Boski; tarczo kościoła wojującego, godło kościoła tryumfującego, postrachu piekła, kluczu nieba, uwielbienie aniołów i Świętych krzyżu przenajświętszy, bądź uczczony i uwielbiony ode mnie grzesznika, bądź uczczony i uwielbiony wiarą, wdzięcznością i miłością moją. Chcę się wszystek dla Ciebie poświęcić, chcę się zawsze do Ciebie przywiązać, jako był przywiązany Zbawiciel mój przez miłość dla mnie. Chcę się z Tobą krzyżu święty połączyć sercem i umysłem i ciałem, gdyby mi wolno było; a proszę cię, przez onę krew najświętszą; którą byłeś oblany, abyś mi był wspomożeniem w uciskach, bezpieczeństwem w pokusach, radą w wątpliwościach, światłem w ciemnościach, pociechą w smutkach, przewodnikiem w życiu i zbawieniem w skonaniu. Amen.
    Z modlitewnika z 1882r.

3 komentarze:

  1. Bóg zapłać za Piękną modlitwę.Ta nieogarniona miłość Chrystusa,tak trudno ją zrozumieć ludzkim rozumem.Łucja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaśpiewajmy :)bardzo lubię tę pieśń
    Stary Krzyż
    Tam na wzgórzu wśród skał,
    Stary krzyż ongiś stał,
    Symbol hańby, cierpienia i mąk.
    Lecz ja kocham ten krzyż,
    Gdzie mój Zbawca i Mistrz,
    Swym oprawcom oddał się do rąk.
    Refren:
    O jak cenię ja stary ten krzyż
    W nim ratunek ludzkości jest dan
    Lgnę do niego a w niebie ten krzyż
    Na koronę zamieni mi Pan

    Ale stary ten krzyż,
    Tak wzgardzony przez świat,
    Swą ofiarą pociągnął mnie wzwyż.
    To mój Zbawca i Pan,
    Zstąpił z nieba tu sam,
    Aby nieść na Golgotę ten krzyż.
    Refren ...
    Krwią zbroczony ten krzyż,
    Lecz pomimo to w nim,
    Dziwne piękno wśród ran krwawych lśni.
    Bo na krzyżu tym Pan,
    Cierpiał męki i zmarł
    Aby wieczne zbawienie dać mi.

    Panie Jezu, dobrze wiem, jak ciężki
    Krzyż włożyłam na Twoje ramiona :(
    Przepraszam Ciebie Jezu !
    Od obciążenia Chrystusowego Krzyża,
    wybaw nas Panie.

    OdpowiedzUsuń

  3. Szczęść Boże

    Chciałam powiedzieć,że Krzyż to droga... do Pana.
    Wiele osób, które mają przeróżne problemy szukają ratunku ich rozwiązania.
    Wtedy odnajdują drogę do Pana, w momencie,kiedy zawiodą przyjaciele, nie pomogą lekarze z problemami udajemy się do Boga .

    Bóg wybrał dla każdego z nas inną drogę.
    Czasami jest to droga krzyżowa. Każdy niesie swój krzyż. Dziękujmy za niego. Dla jednych jest to choroba, dla innych alkoholizm w rodzinie, brak potomstwa, czy też bieda.
    Każdy dostaje taki krzyż, jaki jest w stanie unieść, tylko od nas zależy jak go przyjmiemy.

    Ja dziękuję Panu na każdy krzyż za alkoholizm ojca, za kalectwo mojej mamy, za chorobę dziecka i męża... tak samo dziękuję za łaskę posiadania rodziny, uśmiech moich dzieci czy lepszy dzień mojego męża.
    Krzyż który niesiemy czyni nas takim, jakimi jesteśmy, często jest drogą do nawrócenia.

    Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję też wszystkich którzy się za nas modlą .
    Bożenka PZ

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.