Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

6.04.2017

... nie moja, lecz Twoja wola...


 Niedawno dotarła do mnie informacja,  która bardzo mnie poruszyła...
Zastanawiałem się jak, zareagować...  W rozmowie z pewną Osobą usłyszałem słowa: 
„Może tu jest miejsce na całkowite zawierzenie Panu Bogu”
   Znacznie wcześniej, gdy martwiłem się o swoją Córkę usłyszałem jakby głos:
„ Wierz tylko, a będzie ocalona”.
Obie sytuacje wymagają mojego zawierzenia.
Staram się.
Ale to są tylko jednostkowe przykłady z mojego życia…

   Chcielibyśmy polecić artykuł, który mówi o zawierzeniu Bogu w ogóle.   
 Wykorzystując  okres Wielkiego Postu, według słów autora tekstu, powinniśmy wiedzieć, jak i po co mamy się do Świąt Zmartwychwstania Pana Jezusa przygotowywać.  A słowa Pana Jezusa z Ogrójca:

"Ojcze, jeśli chcesz, zabierz ode Mnie ten kielich! Jednak nie moja wola, lecz Twoja niech się stanie!" Łk. 22.42  powinniśmy wziąć sobie za wzór i kierunek naszej duchowej przemiany.  Według autora są to najważniejsze słowa, jakie możemy w życiu wypowiedzieć.

   Polecany artykuł znajdziemy pod linkiem:   
https://stacja7.pl/wiara/wielki-post-ogrojec-problem-zla/ 

   Jeszcze taka modlitwa
                      
                                                                  Sławek +

5 komentarzy:

  1. Piękne artykuły dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Współmodląca się Anna6 kwietnia 2017 14:57

    Tak Sławku.
    Wydaje mi się, że to powinna być nasza chrześcijańska dewiza życiowa. Pan Bóg zostawił nam 10 przykazań, a Pan Jezus w Ogrójcu te słowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Współmodląca się Małgorzata7 kwietnia 2017 09:38

    Dziękujemy Sławku za te linki. To zadziwiające jak współczesnemu człowiekowi mogą być pomocne w jego wędrówce przez życie pouczenia duchowe żyjącego w XIII wieku mistrza Eckharta, które przytacza Ks.Dobrzeniecki.Polecam wszystkim także na Wielki Tydzień Księdza Tischnera Mistrzowskie Rekolekcje z Eckhartem załączone do najnowszego Tygodnika Powszechnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. + Sławku :) to nie jest tak :). Nie reklamujesz swojego wpisu,jak zasugerowałeś w mailu. Ty się starasz, robisz co tylko możesz. Przypominasz to, co dla każdego z nas nie tyle powinno, co JEST NAJWAŻNIEJSZE. I za to wielkie i nieustanne PODZIĘKOWANIA dla CIEBIE. Natomiast zastanawia mnie to, dlaczego tak właśnie jest, że szału nie ma, właśnie wśród nas modlących się. Czy człowiek posługujący w modlitwie wstawienniczej nie potrzebuje pokarmu, aby się ubogacać i to na różne dostępne sposoby? Jak bez ubogacania siebie można dzielić się z innymi? Nie chcę przesadzać, ale wiem z własnego doświadczenia jak różne ograniczenia, chociażby u mnie spowodowane od miesięcy chorobą, że nie wspomnę o innych okolicznościach dotykających wszystkich, powodują, że wątpliwe jest czy dokonujemy weryfikacji tego, gdzie i jak podążamy... A nasza wiara wymaga takiej weryfikacji każdego dnia. Śmiem powiedzieć, że Twoje propozycje zawsze są trafione :) i służą. Dzięki linkom, które podałeś ponownie znalazłam się na stronie Stacji7, a jakoś tak zapomniałam o niej... Teraz wpisałam ją do zakładek, bo to jedna z tych stron, która jest wartościowa. Z całego serca dziękuję i pozdrawiam serdecznie w modlitwie za Ciebie i nas modlących się :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim komentującym za dobre słowa na temat polecanych tekstów.:) :)
    Elu P. wolałbym mieć możliwość polecania tekstów innych, tak jak zawsze polecamy otrzymywane świadectwa.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.